Переселенці з Криму та зони проведення АТО, які мають там реєстрацію, можуть здійснити на Дніпропетровщині реєстрацію за місцем перебування терміном до 6 місяців. Реєстрація з попереднього місця проживання при цьому не знімається.
Також вищевказана категорія громадян має право здійснити реєстрацію місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Нагадаємо, що для реєстрації місця проживання необхідно подати до територіального підрозділу Державної міграційної служби України наступні документи:
•Письмову заяву про реєстрацію місця проживання.
•Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання.
•Квитанцію про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати.
•Талон зняття з реєстрації місця проживання в Україні (у разі зміни місця проживання в межах України). Талон зняття з реєстрації місця проживання в Україні не подається у разі оформлення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Документи, що підтверджують:
•право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація здійснюється за згодою власника/співвласника житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання;
•право на перебування або взяття на облік у закладі/установі – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соцобслуговування, соцзахисту;
•копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи;
•військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
•заява про зняття з реєстрації місця проживання у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання.
Для реєстрації місця перебування необхідно подати наступні документи:
•Заяву.
•Паспорт.
Документи, що підтверджують:
•право на перебування в житлі – свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди) або інші документи. За їх відсутності реєстрація місця перебування здійснюється за згодою власника/співвласників житла або їх уповноважених органів, наймача та членів його сім’ї;
•право на перебування у закладі/установі або взяття на облік бездомних осіб – довідка про прийняття на обслуговування в такому закладі/установі, копія посвідчення на взяття на облік бездомної особи.
Зазначимо, що для переселенців, які розмістилися у гуртожитках, готелях, закладах охорони здоров’я та інших установах, реєстрація місця проживання/перебування здійснюється на підставі розпорядження (рішення) органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
|