Фонд гарантирования вкладов больше не сможет пачками опротестовывать договоры переуступки
Высший специализированный суд Украины узаконил схему обмена кредитов на депозиты в проблемных банках. Рассматривая дело №6-17645св14 Киевская коллегия судебной палаты по гражданским делам ВССУ постановила, что вкладчик имеет полное право
... Читать дальше »
Бухгалтер.UA уже писал о том, что ГФСУ будет контролировать перевозку грузов на временно неконтролируемую территорию. Так, лицо, которое намерено ввезти или вывезти груз (товар) на/с временно неконтролируемых территорий, должно обратиться с соответствующим заявлением в ГФСУ по месту регистрации. Заявление подается в письменной или электронной форме.
В то же время, водитель транспортного средства, на котором будет осуществляться транспортировка груза, должен иметь при себе специальный пропуск.
С 1 января 2015 года из п. 198.6 НКУ исчезло упоминание о 365 днях, в течение которых можно было спокойно придержать «входящую» налоговую накладную. Эта новость вызвала большую обеспокоенность у бухгалтерской общественности. Обязательно ли сейчас включить в НК налоговую накладную в том периоде, в котором она составлена? Давайте расставим все точки над «і».
Николай ШПАКОВИЧ, заместитель главного редактора
статья из журнала "Бухгалтерская неделя" №5 от 2 февраля года 2015
Основной причиной для того, чтобы перетянуть часть «входящих» НН в следующие периоды, всегда было нежелание заявлять бюджетное возмещение НДС. Ведь это связано с налоговыми проверками, которые ничего хорошего не обещают.
Мінсоцполітики повідомило: для того аби працівнику підтвердити, що його трудова книжка лишилася в зоні АТО, достатньо надіслати на адресу СБУ відповідний запит. Форма останнього – довільна. Тоді за результатами розгляду звернень, Штаб АТЦ при СБУ офіційним листом надасть інформацію про проведення АТО, на території, де раніше працював співробітник.
Нагадаємо: щоб видати працівнику, трудова книжка якого знаходиться в зоні АТО, за новим місцем роботи дублікат до його трудової, роботодавцю знадобиться:
- заява працівника в довільній формі;
- інформація зі штабу Антитерористичного центру при СБУ про проведення АТО на території, де працював працівник.
Після відновлення доступу до трудової книжки такого співробітника записи з дубліката переносяться до його трудової книжки. При
... Читать дальше »
Державна фіскальна служба у листі від 28.01.2015 р. № 2394/7/99-99-19-03-02-17 привела деякі роз’яснення щодо заповнення податкових накладних у зв’язку із запровадженням електронного адміністрування ПДВ. Зокрема, акцентовано на наступному:
- у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то в графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО;
- у разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється;
- у разі складання податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повном
... Читать дальше »
Так, из формы налоговой накладной исключили упоминание о том, что данные налоговой накладной должны соответствовать данным Реестра выданных и полученных налоговых накладных.
З урахуванням змін, внесених до Податкового кодексу України (ПК) Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII (далі — Закон), пунктом 1201.1 ПК передбачені штрафи за порушення платниками податку термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у таких розмірах:
- 10% від суми ПДВ, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, — у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20% від суми ПДВ, зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, — у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30% від суми ПДВ, зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, &mdas
... Читать дальше »
Предприниматели-общесистемщики и самозанятые лица (нотариусы, адвокаты, артисты и т.д.), которые в отчетных месяцах 2015 года не будут получать доход, вправе:
— или оставить базу обложения нулевой, то есть не платить ЕСВ;
— или, по желанию, с целью сохранения себе страхового стажа самостоятельно определять базу обложения ЕСВ.
Последняя не должна быть меньше минзарплаты (до декабря 2015 г. – 1218 грн, с 01.12.15 г. – 1378 грн) и не может превышать ставку единого взноса, при условии отрабатывания застрахованным лицом полного календарного месяца.
Об этом сообщили специалисты ГФСУ на своем официальном сайте
З урахуванням змін, внесених до Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі – Закон № 71), які набрали чинності 01.01.2015, система електронного адміністрування ПДВ запроваджується поетапно (п. 35 підр. 2 розд. ХХ ПКУ):
до 1 липня 2015 року (або до дати, визначеної в окремому рішенні Верховної Ради України (далі – рішення ВРУ) про скорочення терміну перехідного періоду відповідно до п. 7 Прикінцевих положень Закону № 71) – у тестовому режимі;